Saturday, February 6, 2010

tag..things

tadi pergi Jusco Bukit Tinggi *seorang diri ye* untuk cari organiser/planner..dah jumpa..tapi macam tak cantik and mahal sangat pula tu..so tak jadi beli.Pergi la jalan-jalan kat dalam tu..tengok-tengok barang.

Nampak pula beg tag yang cam cumil.Berkenan pula *walaupun dalam list barang yang nak dibeli tidak tersenarai*. Survey punya survey,cari punya cari kat kedai baru beli.Termasuk beberapa barang lain.Jalan selama 2 jam ,jadi ini lah keseluruhan barang-barang yang telah ter'beli...eh eh..dibeli ..dibeli..
(--")


cantik tak?

Pandangan dari atas..*sila baca..apa yang ditulis itu*

Ni bagi kat ibu..

Ni nak bagi kat ayah nanti *sekarang dia tak ada kat rumah*

Ni..undecided yet.. mungkin akan jadi hak milik sendiri

Ni pun sama..undecided nak bagi kat siapa *sekali lagi..mungkin jadi hak milik sendiri*

Ni untuk ditag di barang milik saya sendiri

Ni pun sama

Ni jumpa..rasanya dah boleh ganti organiser/planner yang saya nak sebab dalam dia pun memang macam planner juga tapi versi kartun plus saiz dia yang kecil cumil..dengan harga yang sangat ok..dan dapat juga jumpa penanda buku kecil yang cumil sangat sesuai untuk saiz planner itu yang cumil sangat tu..haihh..suka gile lah.. :D

Ni padlock cumil juga..tak tahu pun nak guna untuk apa tapi beli je sebab rasa akan digunakan satu hari nanti..*satu hari nanti ye..sila peka di situ* (-"-)

Ni adalah sticky album..tak perlu tanya untuk apa ye..ehehehe

Ok.Pada sesiapa yang nak juga memiliki macam barang-barang di atas tu..cari la kat kedai Hinode Shop dan juga Mini Toons dan macam sticky album tu rasanya kat mana-mana pun ada tapi kalau yang versi kartun baby Disney cari lah kat dalam Jusco.Semuanya dalam Aeon/Jusco Bukit Tinggi,Klang ye.Tempat lain saya tak tahu.Jadi kalau anda semua ada idea tempat-tempat yang ada jual barang-barang cumil-cumil tu kongsi lah kat sini ye..tulis comment kat saya.Sekian..terima kasih.. *dah macam pembaca berita dah..haihh*

0 comments: