Saturday, February 13, 2010

sale..


saya letih..so cerita ringkas sahaja apa aktiviti hari ini..
tadi keluar..hantar assignment dengan usaha yang sangat cemerlang..
*hopefully get good marks..*
then gi Aeon Bukit Tinggi..
jalan-jalan dan makan..

ternampak sale..beg..sangat banyak ...diskaun..murah...tak boleh ...tak pergi..tak boleh tak pergi..*maaf dompet..kamu kena kurus balik..*


dah sampai tu baru sedar..gila ramai wanita-wanita tua..opss..tak,tak..
*that's mean*
maksud saya wanita yang mostly nya
sudah boleh digelar makcik dan kakak-kakak
berebut-rebut tengok beg-beg tu..
first time tengok orang berebut-rebut macam budak kecik..
(wanita/orang dewasa-berebut macam dak kecil=sebab sale)..haihhh..(--")
siap ada yang tolak-tolak..gila arh..
shopping itu berbahaya sebenarnya..
selamat saya pandai menyelit-nyelit dan tak jadi mangsa kerakusan mereka..

i just aim the begs that i want..the one that looks pretty then i grab it..simple..
tak perlu nak tolak-tolak orang lain semata-mata nak berebut beg
hanya untuk bandingkan yang mana satu cantik
but in the end tak pilih pun antara dua tu
tapi tolak orang lain lagi dan ambil beg lain pulak..
*ini observation saya terhadap wanita-wanita di situ..
hope i won't be like them..*

akhir sekali..i grab 3 beg yang rasa cantik and simple..
tak silap semua jenama Polo..
1 bagi kat my mum..*as for mother's day present in advance..eheheh*
and lagi 1 bagi kat ummi *ery's mum*
and yang lagi 1 mesti la saya punya..ehehehe.
malang nya..
dua beg berkenaan tak sempat nak snap pic sebab dah bagi mereka..
jadi dapat tunjuk yang saya punya je..

tadaaa..kenapa putih?sebab saya memang in crazy love with white colour..ngeee

see..lihat lah harga sebenar nya..ngeeee
saya tak kisah..tetap happy..sebab warna putih..my fav colour ever..

sama dengan selipar yang saya beli hari itu di pasar malam..
*jangan pandang rendah pasar malam..janji selesa pakai kan*
dapat white in colour juga..suka nyaaaaa :D

my white Roxy..

tapi sekarang colour dah tak putih sangat dah ..

sebab dah tiap masa pakai
tapi tak apa..
boleh cuci kan.. ngee..
saya suka..putih..suka.. :D


0 comments: