Wednesday, February 24, 2010

the other half

hari ni sangat letih selepas seharian mengejar masa menguruskan kerja yang harus disiapkan dan juga hadir ke kelas *ada kelas malam juga ye hari ni dari 8 hingga 11 malam*..letih dan juga sedih kerana disebabkan satu insiden terjadi tadi menyedarkan saya as I always thought I always have everything but the fact is I don't even have a thing..apakah?haha..mengarut kan..ke sedih?ke macam tak betul ..umi dah boleh berhenti merapu sekarang..tapi siyes *ejaan sebenar serius* saya sangat sedih sampai ter'menangis tadi kat bff saya..*maaf..kamu pula jadi mangsa emo tak terkawal saya ..haihh*..

sedih ni membuatkan minda tak dapat berfungsi dengan bijaksana kerana lebih dikuasai hati yang emo tu..jadi terkeluar 1 statement "I want my other half..like..right now!! Where is he..??sob'sob"..hanya Allah je yang tau kenapa keluar statement tu dari insan bernama Umi Narima ni..dan hanya Allah jua yang tau di mana dia dan siapakah dia untuk saya..mungkin sekarang ramai orang akan membebel kat saya saying that "hey..belum tiba masa la nak fikir semua tu" atau "ala..muda lagi,banyak lagi perkara penting nak difikir" or "rileks la..enjoy la untuk waktu sekarang" and so on..so on..

ye..saya tau banyak lagi yang nak difikir..banyak lagi yang lebih penting..banyak lagi yang boleh nak di buat selain fikir macam tu but hey! I'm just a normal girl okay! Salah ke rasa macam tu? What the?? *ooppss..sabar-sabar*

maaf atas kekasaran bahasa jika ada..saya sangat letih tapi sangat sedih dan juga nak sangat pergi jauh dari sini tapi sangat tak tahu boleh pergi mana dan sangat tension dengan keadaan sekarang tapi sangat tak boleh buat apa-apa melainkan sangat terpaksa hadap je sebab sangat tak boleh nak elak.. *korang mesti sangat menyampah membaca ni kan* (--")

I want my other half..Where is he..Please come and save me.. ("--)

0 comments: