Friday, February 19, 2010

ini diri saya..

saya seorang perempuan/gadis/wanita yang kadang-kala sangat sukar untuk mengawal emosi dan emo tu is a part from me..why?i can't exactly give you the reason why..*mungkin hormon tak betul kot* maybe..just maybe,saya hanya insan yang masih cuba untuk mengenal diri atau pun cuba untuk menjadi pengukir kehidupan saya sendiri sementelah umur yang sudah menginjak ke 22 tahun pada tahun 2010 ini *ecehh..berpuitis*.

tetapi adakah benar saya yang menjadi pengukir kehidupan saya?atau ada insan lain yang mempengaruhi cara pengukiran itu?ya..mungkin ada juga..tetapi puas hati kah dengan pengaruh itu?tak pasti..mungkin ya mungkin juga tidak tapi harus diingat bahawa kita bukan hidup seorang diri di bumi yang dipijak ini *walaupun sering kali terasa diri ini menyendiri sunyi*..apakan daya, kita harus mengikut aliran kehidupan as simple as you just have to go with the flow.

sedih..memang sangat sedih..gembira?kadang-kala je,then the happiness will swept-away by the sadness..kenapa mesti macam tu?saya tak tahu..tak tahu lah..haihh..

0 comments: