Thursday, June 9, 2011

apa dah jadi aku ni

malam-malam terjaga bila rasa sesak sangat nak nafas
nak kata hantu tindih? choiiii..nauzubillah..sebelum tidur dah baca ayat kursi okay
tapi memang..Ya Rabbi..really hard to breath

felt like I'm barely breath..what's wrong ya?
tapi siang okay pula?kata la sebab siang aku aktif bergerak ?
habis tu aku tak boleh duduk rehat la?sebab nanti rehat tak boleh/susah nak nafas?

agak-agak lah..manusia kot..bukan robot
yang boleh bergerak tak berehat
tak pun kena tahan nafas secukupnya dalam mulut

so bila tak boleh sedut oksigen guna hidung
boleh guna oksigen dalam mulut?
*merepek apa entah ni?*
(-.-")

ya..terpaksa merepek
sebab?
aku sekarang memang susah nak nafas ni
jadi cuba mengalih fokus dan kerisauan yang melanda ni
dengan memfokuskan diri terhadap perkara lain
jadi nya..berblogging la tengah-tengah malam ni..

Ya Rabbi..semput ke apa aku ni?
muda lagi kot..
walaupun tak berjogging tapi menari banyak kali kot
lagi banyak berpeluh dari berjogging kot
rasa dah macam boleh join Showdown kot
takkan lah tak sihat juga?
sedihnya.. nak senang nafas balik..sob sob (T_T)


ke sebab asalnya rindu sangat 'buah hati' ni?
sampai terganggu kesihatan ni?
hmm?hmm?

*mungkin kena teman tidur macam ni baru sihat balik kot?*

('~.~')

0 comments: