Sunday, July 11, 2010

pengganti Mr.Dan

Seperti yang diketahui umum..
Mr.Dan iaitu laptop Acer kesayangan saya
yang telah banyak berjasa kepada saya selama bergelar pelajar di UNISEL
telah pun menjadi 'arwah' kerana tidak dapat diselamatkan
setelah hampir 2 minggu dimasukkan ke wad
akibat kerosakan motherboard nya..isk

Setelah hampir sebulan..~kot..haha..tak ingat~
saya berkeputusan untuk membeli laptop baru
~dengan meminjam duit dari ibu tercinta..ehe..sorry~
kerana tuntutan tugasan kerja
yang memerlukan saya memiliki portable computer..
~ecehh..mentang-mentang tengah praktikal..acah-acah macam kerja betul je ;-P~

Jadi saya bersama seisi rumah ~dah boleh rekod untuk banci dah~
pergi ke Low Yat di Kuala Lumpur
pada 03/07/2010
untuk memulaka pencarian pengganti Mr.Dan..

Setelah beberapa waktu berlalu
akhirnya saya telah memilih
produk HP iaitu
Compact Presario CQ42-102TU
~compact dah under HP okay~


ni cover depan..skin dah cantik kot..


ni lah dia..perkenalkan..
Mr.Dash.

nama penuh
Mr.Dashing..
ehehe (^.^)


ni pandangan sisi dari sebelah kiri..
~kalau kita mengadap Mr.Dash la kan~


ni dari sisi sebelah kanan pula..


ni lah..err...hensem tak?
ngeee.. (n.n)



iklan sebentar....ehehehe

see..see...alahaii...
saya ada peneman baru...
(@.@)
~batak seketika setelah lama tiada Mr.Dan~

0 comments: