Monday, October 18, 2010

reader

aku suka silent reader
kenapa?
sebab aku pun kadang kadang jadi silent reader juga.

aku menulis untuk tulisan itu dibaca
tak kisah lah syok sendiri ke apa
blog sendiri wey..

tak suka jangan baca..
sila pergi ke tanda pngkah warna merah
sebelah kanan bahagian atas tu
dan klik situ..ok

aku bukan macam sesetengah orang yang marah
bila ada silent reader
tak bagi feedback
tak naik rating
`yer lah..mengharap duit iklan blog kan`

bagi aku
tu hak masing masing la
orang tu nak baca je ke
nak komen ke
tak nak komen ke
tak ada feedback ke

lain la kalau kau ni artis kan
kau pergi cerita kutip duit 10sen tepi jalan pun
orang mesti komen punya
so..
ada otak fikir sendiri ye

kepada kau yang sibuk menempek kat blog aku
nak baca, baca
tak nak baca, boleh blah.
tak payah nak sibuk judge or komen
blog aku tak femes ke
syok sendiri ke
memang aku buat blog untuk aku sendiri syok kot
syok menulis apa aku nak tulis
nak membebel
nak merapu ke apa
pasal orang syok tak syok nak baca
macam yang aku cakap tadi
tak syok baca, boleh klik kat tanda pangkah tu
close window.
daaa...


0 comments: