Sunday, October 17, 2010

maaf dari saya

maaf dari saya

saya tahu..
banyak entri blog yang tertangguh.
sangat sibuk nak siapkan itu ini.

maaf dari saya
saya tahu..
saya tak ada duit
tak bekerja lagi
menumpang tinggal di sini
minta itu ini
makan pun orang bagi
tapi perlu ke nak buat macam saya ni
beban gila babi..
tak sabar nak saya pergi?
jangan risau..
awak dah buat saya jauh hati
bila dah jauh hati
lagi jauh saya nak pergi..
just wait n see..

maaf dari saya
saya tahu...
mungkin saya bukan yang terbaik pada awak
dengan kerenah yang macam-macam
jadi awak fikir lah baik-baik
apa yang perlu awak lakukan
tapi kalau awak rasa
awak masih boleh bersabar dengan saya
terima kasih
tapi still
maaf sebab memang saya macam ni.

maaf dari saya
saya tahu..
awak mungkin tak kisah saya ada ke tak
tapi sebagai kawan
saya hargai je
yang mana baik, saya baik juga
yang mana tak baik, lantak pi korang la
janji bukan saya yang putuskan silaturahim

maaf dari saya
saya tahu..
mungkin ada sebab tertentu
yang buat awak sakit hati dengan saya
atau pun tak puas hati
atau bengang
atau cemburu
atau apa-apa pun
tapi..awak fikir la elok-elok
awak ada hak ke nak salahkan saya sepenuhnya
atau nak lepas geram pada saya
kalau awak buat semua tu
awak dapat ke apa yang awak nak?
awak sendiri pun tak pasti kan
sebab awak tahu bukan saya yang tentukan
Allah yang tentukan
jadi kenapa nak lepaskan segala rasa kat saya?

renung-renungkan
dan selamat beramal.. ;)

0 comments: