Saturday, April 3, 2010

Salam semua!!
haha..jangan terkezut..rupanya setelah sekian lama menyepi
(dah lebih kurang 2 minggu tak update blog kerana kesuntukan masa
dan sibuk teramat dan juga kerana internet yang lembs)
saya kembali..ngehehehe..

straight to the point,
saya nak mengaku bahawasanya
saya amat menggilai kasut tumit tinggi
atau nama lainnya adalah heels/high heels
(paling tinggi yang mampu kaki ni pakai ialah 3 inci)..
tengah dok surf internet..terjumpa gambar-gambar kasut ..
yang sangat ..ahhhh..cair melihat nya..rasa nak sekarang juga..mai mai tengok..

ni adalah Fuchsia strappy shoe from Pedro,harga ialah Rm239..
(sila tumpukan perhatian anda pada kasut yer..
yang berwarna ungu/purple tu..
jangan nak focus tempat lain especially guys)


ni Sigerson Marrison..harga..err..tak ingat..


ni pula Nimble sandal dari Guess..


ni pun dari Guess, Carolina strappy platform..


yang ini Giuseppe Zanotti (payah la nak menyebutnya..ehehe)


ni pula jumpa dalam lelong.com.my..ButikRahsia..ahahaha

yaa...i know!! mesti semua cakap
"laa..sama je..lebih kurang je..apa yang best sangat pasal kasut-kasut ni?"
kan..kan..mesti tu yang korang fikir kan..
haha..bab tu memang tak boleh nak buat apa la kan
sebab memang saya dah minat gila kasut-kasut macam ni
jadi ..rasa macam sangat teruja je
sangat bahagia kalau ada yang baik hati
atau bermurah hati nak bagi kasut-kasut macam tu
sebagai hadiah untuk saya..
eheheh..*dah berangan dah*

alahaiii...*still cair..ahakz* (~.~)

0 comments: