Saturday, January 16, 2010

BANNER WISH CONTEST

contest..?it's BANNER WISH CONTEST!!







First of all,kepada pembaca blog ku *ada ke pembaca?isk isk*
disini saya ingin mengumumkan bahawasa nya
*dah macam nak umum raya pula..ahakz*
FCU community telah mengadakan contest bermula dari 14 Januari hingga 31 Januari 2010*bersamaan 18 hari sahaja,sila peka di situ* yang menjanjikan rekaan esklusif banner untuk blog pemenang contest ni dan yang best nya saiz banner terpulang kepada pemenang itu sendiri untuk menentukannya.

Tapi sebelum nak menang contest ini,anda perlu join dahulu.Untuk join contest ni senang je,klik kat banner atas tu dan anda hanya perlu buat satu Entry kat blog anda
dengan tajuk BANNER WISH CONTEST
dengan kandungan entry adalah seperti berikut iaitu :
-anda perlu nyatakan sebab musabab anda mahu memenangi contest ni
-terangkan ciri-ciri banner *paras rupa banner tu yer dan sewaktu dengannya* dan juga saiz banner yang anda inginkan untuk ditepekkan,eh eh..maksud saya diletakkan di dalam blog anda.

Senang kan.Tapi tak semudah yang anda sangka kerana untuk menjadi atau ditabalkan sebagai pemenang contest ini anda perlu :
->mengajak kawan-kawan blogger komen entry anda.
->peserta yang menerima KOMEN tertinggi akan dipilih sebagai pemenang.
->pengkomen entry blog anda mestilah mempunyai blog (anonymous tak dikira ye,mana tau korang sendiri menyamar ke *eheheh..mana la tau.ni bukan tuduh ye*)
-seorang pengkomen hanya boleh komen sekali sahaja
-komen daripada orang yang sama berkali-kali dan banyak kali sama sekali hanya akan dikira sebagai satu komen sahaja *sila faham,ni dikira undian.seorang undi sekali.mana ade undi banyak-banyak kali kan..an ..an*

Finally jumlah komen-komen anda akan dikira pada jam 12 malam 31 JANUARI!!

Jadi kepada sesiapa yang berpeluang untuk mengajak member-member,mak abah,abang kakak,adik beradik,sedara mara,makcik-makcik mesyuarat tingkap,pakcik-pakcik kedai kopi,brader-brader kat cyber cafe dan semua lah untuk memberi komen terhadap entry anda *pastikan mereka ada blog ye*,jangan buang masa lagi.Ajak ramai-ramai supaya anda berpeluang untuk menang dan kalahkan peserta-peserta lain yang mengharap setinggi gunung *ececehh..padahal anda pun macam tu juga* untuk jadi pemenang contest ni.

Ok.My turn..eheheh
KENAPA SAYA NAK MENANG??
-->saya nak blog ni jadi lebih menarik,menawan,melekat di hati pembaca blog ni dan semestinya yang teristimewa untuk di follow tanpa jemu.
-->menceriakan dan mencantikkan blog nie..dengan design dari FCU community.
-->dapat tambah traffic,follower serta pembaca setia sebab baru je buat blog ni.
-->supaya senang di search dari mana-mana sudut site internet.
-->hopefully dapat menaikkan taraf sebagai blogger yang digemari dan diiktiraf.

CIRI-CIRI BANNER SAYA??
1. kalau boleh saiz 150x150 yang nampak ngam dengan blog ni..
2. ada link dan nama blog..
3. nak design yang ada style,comel,kawai untuk ladylike macam saya..
4. ada lukisan kartun comel yang menggambarkan diri saya
4. dari segi warna nak yang menarik serta bersesuaian dalam apa jua keadaan blog..

AKHIR KATA..
Kepada yang sudi melawat blog saya ni..sila lah komen ye..doakan saya berpeluang menang contest ni *walaupun rasa-rasa macam mustahil saya nak menang dengan status blogger baru ni..haihh,tapi tak apa*..sekian,terima kasih..

2 comments:

fcuteam said...

salam... :D... saya dah masukkan awak sebagai peserta... .. gud luck ye.. inilah masanya awk kumpul kengkawan.... :D hope ur blog status pun meningkat... :)

umi_chan said...

thank you..insyaallah.. :)