Tuesday, April 19, 2011

perut kempis

 Okay.Cerita tentang perut kempis ni
mesti semua orang angan-angan nak ada perut kempis sepanjang masa
dan semestinya berharap sepanjang hayat..kan kan
tipu lah kau kata tak kisah apa semua
memang fitrah manusia semua nak yang cantik-cantik je
dan yang aku perhati kan dalam Malaysia
mahu pun dalam dunia zaman sekarang ni
kurus dan memiliki perut kempis adalah tergolong dalam
"cantik-cantik"

dan yang punya badan berbentuk seperti di atas
adalah satu lagi bonus kepada "cantik-cantik"..haha.
gemuk..buntat..perut berlipat
hanya dikategorikan "cantik-cantik"di 
AFRIKA okay.
haha..tak percaya?
pergi tengok National Geographic 
(>.<)

Aku ?
haha..perut kempis ke?
dengan badan berat 52kg *selepas makan*
ketinggian tanpa kasut tumit tinggi hanya di antara 161-163cm..
........
entah..haha
dulu-dulu
masa zaman baru nak 'up'
beria la pinjam mak punya girdle/bengkung ni
semata-mata nak dapat perut kempis
tapi
bila dah menginjak dewasa ni
bila dah banyak masalah
memang kurang/tak lalu nak makan
terbalik dari kebanyakan manusia yang aku kenal.

Selalu yang aku dengar\orang ada masalah makin banyak makan
aku tak..lagi tak rasa nak makan
jadi, tak perlu rasanya nak berbengkung bagai tahan perut
tapi masih
dalam diam-diam
terselit harapan mustahil
untuk dapat badan seperti di bawah ni..haha
agak-agak 
harapan jadi kenyataan tak?
alang-alang menempuh waktu-waktu sukar berdepan masalah
mungkin ada hikmah tak lalu makan tu kan..
haha..apa la aku merepek ni kan..
(^.*)

0 comments: